با دستور شهردار تبریز و در راستای تحقق شهر هوشمند انجام گرفت؛

راه اندازی طرح خرید مجازی میوه با عنوان “از خانه، به خانه”

میادین

در راستای تحقق شهر هوشمند و با دستور شهردار تبریز، طرح خرید مجازی میوه و صیفی جات توسط شهروندان با عنوان “از خانه، به خانه” از امروز راه اندازی شد.

به گزارش شهریار، با دستور شهردار تبریز و با توجه به موضوع مهم تحقق شهر هوشمند که در بودجه سال ۹۹ نیز به آن توجه ویژه ای شده است و همچنین در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، طرح خرید غیرحضوری میوه و صیفی جات خانوارها از امروز راه اندازی شد.

این طرح که شامل بازارچه فروش مجازی میوه و صیفی جات است، توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز و با مشارکت بخش خصوصی در مجتمع شقایق راه اندازی شده است.

بر اساس این طرح، شهروندان می توانند بدون حضور در محل خرید میوه و صیفی جات، هم به صورت تلفنی و هم بصورت اینترنتی درخواست خود را در تلفن گویا و یا سامانه ثبت کنند.

میوه ها و صیفی جات تهیه شده، در قالب ظروف شیشه ای و بصورت کاملا بهداشتی بسته بندی می شود. بطوریکه خریدار می تواند کیفیت محصول خریداری شده را کاملا مشاهده کند.

همچنین با توجه به اینکه محصولات خریداری شده از سوی پیمانکار طرف قرارداد سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز بصورت عمده است، قیمت تمام شده محصولات پائین تر از دیگر فروشگاه ها خواهد بود.

طبق طرح فروش محصولات کشاورزی با عنوان “از خانه، به خانه”، شهروندان می توانند محصولات مورد نیاز خود را از خانه سفارش دهند و در خانه تحویل بگیرند.

بر این اساس، شماره تلفن ۰۴۱۲۱۳۲۲ بصورت گویا و همچنین اپلیکیشن khosh.shop  آماده پذیرش و ثبت درخواست شهروندان است.

Print Friendly, PDF & Email